Transport si retururi

Livrarea

Livrarea produselor comandate va fi făcută prin intermediul unei companii de curierat, la adresa menționată în momentul plasării comenzii.

Costurile livrării: livrarea normală este gratuită pentru comenzi mai mari de 500 lei cu TVA inclus.

Livrarea standard pe teritoriul României se va efectua în termen de 1-10 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Pentru livrari în afara teritoriului României, costul transportului variaza in functie de destinatie. Toate livrările se fac numai în zilele lucrătoare.

În cazul în care comanda Dvs. conține mai multe produse, este posibil ca acestea să fie livrate în mai multe tranşe. În asemenea situații, M&E va factura costurile de livrare o singura dată.

Primirea comenzilor și înlocuirea produselor:

Produsele vor fi livrate la adresa menționată în comandă, între orele 09:00- 17:00 în zilele lucrătoare. Reprezentantul firmei de curierat va încerca să contacteze telefonic Cumpărătorul în prealabil. În cazul în care coletul nu este preluat, personalul firmei de curierat va lăsa o înștiințare, după care va încerca să efectueze livrarea din nou.Vom oferi întotdeauna toate informațiile primite de la Dvs. în legătură cu adresa specificată pentru livrare și orice alte mențiuni făcute în momentul plasării comenzii, însă nu putem verifica dacă acestea sunt întotdeauna luate în considerare.

În cazul în care și a doua tentativă de livrare eșuează din cauza Cumpărătorului, costul celei de-a doua livrări va fi suportat tot de acesta.

În cazul în care produsele sunt avariate iar acest lucru a intervenit înaintea preluării comenzii sau pe parcursul livrării, Cumpărătorul va notifica departamentul de Relații Clienți la adresa contact@ubita.ro în maxim 24 de ore de la recepționarea coletului. În asemenea situații, M&E va înlocui produsele defecte sau va oferi un discount din prețul acestora, la cererea Cumpărătorului.

Dacă mărimea produselor comandate ( in cazul incaltamintei, etc.) nu este bună, Cumpărătorul va înștiința departamentul de Relații Clienți la adresa contact@ubita.ro în maxim 24 de ore de la recepționarea coletului, precizând noua mărime solicitată. În asemenea situații, M&E va înlocui produsul într-un interval de 10 zile lucrătoare, iar costurile de livrare vor fi suportate de către Cumpărător.

 

Garanție

M&E acordă o perioadă de Garanție pentru produsele comercializate prin intermediul Magazinului online, în conformitate cu prevederile legale.Garanția comercială acordată de M&E este de 30 de zile din momentul recepționării produsului. Toate detaliile cu privire la Termenii de acordare a Garanției sunt menționate pentru fiecare produs în parte. Pentru aplicarea Garanției sunt necesare factura de cumpărare ,Certificatul de garanție în original și dovada platii sau copii ale acestora.

Orice sesizări cu privire la calitatea produselor pe perioada valabilității Garanției vor fi adresate departamentului de Relatii Clienți.

Returnarea produselor

Cumpărătorul are dreptul de a returna produsul/produsele comandate în termen de 14 zile lucrătoare de la recepționarea acestora, în conformitate cu prevederile Ordonanței nr. 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanță. Data recepționării produselor este data preluării acestora de la reprezentantul firmei de curierat. Această dată poate fi verificată şi demonstrată prin documentele de livrare înmânate de curier. În termenul precizat mai sus, Cumpărătorul poate denunța unilateral contractul fără a invoca un motiv, conform Ord. 130/2000 completată de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță, numai în scris, şi poate returna produsul numai dacă acesta este în condiții perfecte (inclusiv ambalajul) pentru a putea fi revândut ca produs nou. Cumpărătorul trebuie să informeze departamentul de Relații clienți în legătură cu intenția de a înapoia produsul în scris (via e-mail la adresa contact@ubita.ro) și să returneze produsul la adresa M&E împreună cu formularul de mai jos.

M&E va returna contravaloarea produsului/produselor repective în contul indicat de Cumpărător în formularul de retur, într-un termen maxim de 30 de zile lucrătoare de la primirea produsului returnat de Cumpărător. Costurile de transport pentru returul produsului/produselor vor fi suportate de către Cumpărător.

Returnarea integrală a contravalorii achitate se va face numai în cazul în care produsele sunt în stare perfectă iar ambalajul acestora este complet şi nu prezintă deteriorări. Deteriorarea produsului cauzată de Cumpărător sau de folosirea necorespunzătoare a produsului va fi suportată de Cumpărător. Dacă produsul a fost utilizat de către Cumpărător şi nu mai poate fi returnat în stare perfectă, M&E nu va putea returna contravaloarea acestuia.

Orice litigii apărute între Cumpărătorii Magazinului online şi M&E vor fi soluționate pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, soluționarea va reveni instanțelor de judecată competente.